Saturday, November 14, 2009

Cuci the musical

yay finally the pics are here...



Above AC who was the most hilarious of them all..awie yg suaranya mmg hebat..Hans Isaac who is the most handsome..afdlin shouki mmg lawak with suara best..


i went with adik for the last show(dpt tiket free hehehhe)..katanya for the last show ni banyak ad lip...but with extra lawak..mmg best, kalau ada second run better go watch mane yg tak pegi tgk tu..

we waited for the "meet the penonton sesion"..dapatla ambik gambar with them..and masa kitaorg pegi tu makteh n family pun ada..thats why ada gambar2 ni coz makteh is sooooo sporting to ambik2kan gambar...











Monday, November 9, 2009

gambar-gambar

tgh2 layan fb i found few pics yg i like so here it is...hhehe saje jer nak post kat blog ari ni..
yg ni gambar masa my family buat celebration for July's babies...yg diketuai oleh paklong who is also yg sponser half of the price to go wayyy up restaurant berputar at kl tower
with mak,bapak n munawar..tgh tgu org2 lain sampai..


all of us..yap black n white theme..

yg ni pulak open house..yg ni ikut adik jer..yg tgh tu sape tak perasan its qabil ekuestrian negara tu..fasha punyer ex hehehe..




kat open house tu ada performance by mila..so sempatla ambik gambar..




yg ni pulak kat istana budaya,after tgk anuar zain punya concert..nampak elly trus ajak ambik gamba..




ni also at istana budaya,masa tgh break mamamia the musical..
sebenarnya tgh tgu makteh upload gambar after cuci musical tu..ingat kan nak wait then baru buat this post tapi tgk2 gambar bersama sedikit kerajinan maka tercipta la post yg ni..nanti makteh dah load gambar tu i put it in this blog..adios..






Monday, November 2, 2009

Ape ape jer

Dah dekat sebulan kot since i havent wrote anything here...nothing interesting lah dua tiga menjak ni..life is as usual..ada sedikit regret tak ikut gi tgk cuci the musical..org yg gi tgk kata it was sooo kelakar..i wouldnt know..im not there....hrmm ape lagi..

now im so rajin watch movie..the latest movie i watched "jennifer's body"..some of the cast are the super sexy megan fox(mmg sexy giler dia dlm movie nih..)..amanda seyfreid(mamamia)..yg lain tu i dont know the name but the boy maybe from movie sky high(i think)..mula2 masa beli tiket tu ingatkan cite romantic comedy tapi rupa2nya cite antu hehehe..best gak and i tell u megan fox ni mmg mcm tak pandai jer belakon..nasib baik ada amanda seyfreid kalau tak mesti boring cite tu..fyi im a huge fan of horror movie..whenever ada cite antu i will go and watch...yg best nye skrg if i went to makteh jai's house pun slalu pakteh sediakan cd antu hehehe best...

Cite Surrogates pun tak best sgt..film yg ada bruce willis tu..its like watching die hard+terminator...boring!!!!i always watch at tgv jusco kepong..senang,abis keja trus tgk,tiket pun bole beli awal2..tapi yg tak best nyer tgv kepong ni banyak cite cina(coz ni kawasan chinese)so nak tgk cite melayu mmg susah..ingat nak tgk papadom..takde lak kat sini...

Tini ajak tgk this is it(mj)..tapi kat putrajaya..ayooo banyak jauh lah...tapi tulah lame gak tak pegi putrajaya,,hrmm tgkla nanti mcm mane..

Thursday, October 15, 2009

Freedom for IKA

ye ika it's u....my ex-roomie yg baru abis PMR..i just read your blog..looks like u already have so much fun...hrmm what do i remember about me after PMR..seingat2 ku ada banyak projek kat sekolah jer..nak kuar gi tgk wayang ke lepak kat mamak ke takdelahhh..kat lepeh mane ada wayang n mamak stall zaman tu(it was in 1993,my batch were the first batch yg ambik PMR, before that was known as SRP)..

teka mane ika hehehe...ni masa u at geneva..oh yeh fatin munirah pun dah free from upsr....



ok ika nanti klong n kngah bring u jln tgk wayang ke..we'll set the date ok..nak gi tgk new moon pun ok gak kot hehehe...

Monday, September 14, 2009

Tak sabor nye lah...

Tak sabor nye lah nak balik beraya ni..now that ada satu kedai je yg masih beoperasi so i took the opportunity untuk cuti lame skit..one week kira lame lah hehehe..

Tak sabor nye lah nak tunggu cite new moon..sambungan cite twilight...eventhough i know exactly what will happen....cant wait to see how will jacob turns into werewolf....

Tak sabaor nye lah nak jumpa joe eventhough i dont know when :(

adoh pening lak kepala ni..sabor jelah...

Friday, September 11, 2009

Ini bukan kaunter pertanyaan

seperti tajuk diatas...kedai ni bukan tempat bertanya..kalau nak tanya pun kena la tanya menda yg sesuai....

tapi kalau masuk kedai jual kad jgn lah tanya->

"ape guna minyak ron 95 tu?"

alo!!!bila isi minyak kat stesen minyak tu tanya la org yg keja kat situ!!!!!!jgnla tanya kat kedai kad.....

Tanyalah kad raya yg sesuai bagi kat kekasih hati ke..baru kena tajuk......

Thursday, September 10, 2009

New face

Oh yah did i mention i change my blog 'face'..i even put new gadget "My Blog List"...those are the blogs yang selalu di hopping...ada blog mahathir(chedet)..mamat khalid(tempurung pecah)..budak2 lipis(hilang punca)sedare mare punya blog etc...if i find blog yg interesting i'll put it the list..