Monday, August 9, 2010

Kawan kawan

Since the reunion (clifford) my friend list in fb sudah bertambah..dulu i almost nak tutupkan my fb akaun kerana tak berape nak tahan status2 yg agak menaikkan darah hahahaha..
But since my true friends r there in fb maka cita2 nak tutup akaun fb pun terhapus..but still sometimes i get annoyed with a few people there...thank god for the hide buttton ;p
Disebabkan tidak berwaspada masa add friends in my fb..my twitter akaun is more private...yg tak kenal mmg tak kasi follow..but twitter ni tak brape nak famous kat msia ni..tak pe lah atleast tak kacau bilau twitter tu mcm fb..
thats all for today..
selamat berposa...this is the time for us utk menanbahkan pahala dan mendetoxkan badan....

1 comment:

Zulaikha M. said...

bile ika bace 'detox' ika ingatkan 'botox'.